zaterdag 4 juni 2011

Family Day

Zoals de titel al zegt, vandaag had ik familie dag! Altijd wel leuk vind ik! Vooraf weten we nooit wat we gaan doen dus dat is ook leuk. Om 12uur moesten we bij mijn tante zijn. Draag kregen we eerst lekker drinken en een broodje. Toen iedereen verzadigd was kwam de opdracht. We gingen naar de Heische Tip (camping). Daar stonden drie familie fietsen voor ons klaar. We werden in groepjes gedeeld en zo gingen we een paar minuten na elkaar op weg. Ik zat achterop en daar zaten geen trappers, dat was heel erg.....;) We kregen ook nog vragen mee en foto's van baby's van onze familie. Dat was best moeilijk! Mezelf herkende ik gelukkig nog wel haha! We fietsten door super mooie natuur! Ik was er eigenlijk nog nooit geweest en dan zo dicht bij! Erg mooie fietspaden en lekker door de bossen met een windje en de zon, heerlijk! Na een anderhalfuur waren we weer terug en gingen we met z'n allen weer terug naar m'n tante. Daar eerst een lekker ijsje gegeten en daarna ging de barbecue aan. Dus heerlijk gegeten en wat gekletst. Tenslotte nog een kopje koffie en toen was het alweer 20.30uur. Tijd om te gaan.


Erg leuk dagje gehad dus!


Ben benieuwd wat we volgend jaar gaan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten